Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

No ona je otázka které organismy jsou počítány ... někde jsem zaznamenal že mravenců je na hmotnost více než lidí - ale je fakt že zde jsou porovnáváni obratlovci což je ok. Docela se mi líbil brazilský prezident který doporučil Macronovi ať si tedy zalesní půlku Francie když se mu líbí pralesy ... také na tom něco je ...

0 0
možnosti
Foto

Měl jste na mysli pana presidenta, pana expremiéra a neprověřeného Mynáře a Nejedlého?

Proti nim je mor pouhé drobné nachlazení.

1 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 15,78
  • Průměrná čtenost 1019x
Působil jsem na katedře energetiky VŠCHT. Jsem autor a spoluautor desítek odborných publikací a patentů a od roku 2003 viceprezident evropské asociace EUROSOLAR, usilující o úplnou náhradu fosilních a jaderných zdrojů obnovitelnými. Účastník rozvojových projektů v Zambii 2005-2010. Baví mě ekologická výchova a práce s mládeží.

Kdybyste se chtěli dozvědět víc o obnovitelné energetice,  o její perspektivě i o zásadních limitách současné civilizace, rád k vám přijedu na přednášku s diskuzí. Napište na: milan.smrz(et)eurosolar.cz

Seznam rubrik