Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"věčné" téma....Američani začali s mohutným konzumem v 50.letech a od té doby vyrašily mrakodrapy a McDonaldy po celém světě a raší nadále, taky každý chce mít auto a jezdit kamkoliv, nejlépe k moři a nejlépe letadlem...má to on, já to chci taky....takhle funguje lidská mysl....moudrost je daleko daleko za touhou mít se líp a mít se dobře jako tamten, ale s tím nic nenaděláš, dokonce i komunisti se chtějí mít dobře a stát se miliardáři, neodoláš, Podle mého názoru s lidskou podstatou - živočišnou "hamounit" - prostě může zacvičit jen nějaká forma sebezničení, a ta přijde, my dva se toho ale nedožijeme, já jsem ročník 1953 :-):-);-);-);-)

0 0
možnosti

M74i57l26a72n 83S20m46r10ž

10. 12. 2017 16:52

Dík za reakci, jsem o něco málo starší a taky si myslím, že se toho nejspíš nedožiji. Stejně mě ale mrzí, že se chceme mít líp (i když je otázkou, zda toho lze dosáhnout zvýšenou spotřebou čehokoliv) i za cenu vlastního zničení. Spoustu věcí se nechá dělat jinak, příjemněji, spravedlivě a v důsledcích i levněji. Pouze z toho nejsou obrovské peníze pro jednotlivé aktéry.

0 0
možnosti
Foto

Jenom abyste se nemýlili, ty degenerativní procesy se odehrávají rychleji, než jsem ještě tak před dvaceti lety předvídal.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS